szombat, február 18, 2012

Hideg

Nagyon, nagyon hideg van itt, itt ment a szívemben. tudod milyen érzés az?
Mikor nem érzel mást csak a hideg csípős egész lényedet átjáró érthetetlenül jó érzést keltő melegét.
Itt bent, a mellkasomban most ezt érzem.
Megint figyelmetlen voltam és magára hagytam kicsit, és mint tudom nem viseli jól ha nem rá figyelek, egy kicsit.
Megérdemlem, hogy haragudjon.

Múlt és ezen a héten is beteg voltam, de nem volt vészes suliba mentem...

3 napja takarítom a szobámat és meg kell mondanom elég szép lesz és elég sok szemetet szedtem elő xD
és még a fele sincs kész bah
Na mindegy...

Matekórán már arra sem veszem a fáradságot hogy a tankönyvet elővegyem, szünetbe leírom a mi a táblán maradt és csókolom, azt is azért mert szokta ellenőrizni...
Nagyon rühelem azt a nőt.
Az osztályfőnökünk nem volt csak hétfőn, furcsa volt kicsit.

Szereted a csokipudingot? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése