csütörtök, augusztus 16, 2012

Virággal a kezemben...

Virággal a kezemben fogok én meghalni.
Nem fogod meglátni, könnycseppem lefolyni.
Nem bánok semmit se, de nem ez nem igaz
azt az egyet igen, hogy itt hagylak e fertőben.

Virággal a kezemben foglak másvilágon várni.
Nem fogom sírni, hogy balgán követtél.
Nem tehetem, mert ez volt minden vágyam,
tudod nagyon egyedül voltam nélküled.

Virággal a kezemben foglak átölelni!
Nem engedlek soha te már az én foglyom vagy!
Nem hagylak másnak mert már a lelked is,
és vele együtt mindeneddel az enyém vagy!


Voltam 11-én esküvőn! A mesteremén, nagyon szép volt... és találkoztam egy régi baráttal, nem tudtam vele olyan sokat beszélni mint amennyit szerettem volna de így is jó volt, szerintem.

Megint rosszat álmodtam, de nem akarom tudni mit, jobban mondva tudom, de nem akarok rá emlékezni.
Talán el kéne tényleg kezdenem ezt a blogot, vagy nem tudom. Unni nem unom, én arról is szívesen írnék hogy milyen geci macskám van hogy napjában 8x eszik tasakost, hehe de szeretem jó kis dög.

Hát lehet megfogadom, úgy is új év kezdődik, majdnem ugyan azzal a elbaszott társasággal, de már az is mindegy egy haver azért akadt, de akkor is roppant furák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése